9 November 2010

Wahahahaha...! ;D (Sila Gelak Sampai Keluar Air Mata)


Semalam dalam kesedihan saya dengan nasib nenek saya yang diragut, saya telah terjumpa gambar ini di kala melilau-lilau di alam maya. Saya lantas tergekak terguling-guling kerana lucu yang sangat amat terlampau the kelakar melihatkan kesengalan sesetengah rakyat Malaysia. Nasib baik tak terbatal solat 'Asar petang tu sebab boleh pulak teringat pasal benda ni time tengah solat. Cis...

Tapi rasa bersalah sedikit ah sebab terkenangkan nenek di Kelantan. Hohoho.. ^^"

Anda tidak rasa terujakah kalau realiti di Malaysia sebegini? Kalau orang buat salah, tidak akan terus dihukum, tetapi akan dinasihati dahulu. =) Sungguh mengharukan bukan? Inilah impian saya, dan saya percaya impian setiap individu Muslim; mahu melihat Islam kembali tegak sebagai professor kepada alam suatu hari nanti. Biidznillah.. Tapi kita semua kena kerja kuat lagi..! Ayuh! 

Kredit gambar : Blog Serius 

-gabbana- 

Seronok sangat bila dapat berdakwah dengan cara yang amat santai dan sempoi..

3 Caci Maki Puji Muji:

Anonymous 11/11/2010, 04:25  

Subhanallah..Best2!

Inche gabbana 11/11/2010, 11:19  

Kan..? =)

Sayap Pejuang 22/11/2011, 22:13  

klakar yg amat.. hehe...

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP