5 October 2010

Talam 2 Muka

Sapa yang talam 2 muka ni? Atau 3 muka? Mungkin juga bermuka-muka..? Yang penting bukan saya. *koff koff*

Sebenarnya saja nak bagi nama tajuk kontroversi sket. ;) Hehe.. Nak bagitau anda semua je, yang secara rasminya blog kesayangan saya ini kini berwajah baru (karang nak kata 'blog kesayangan semua' nanti kena tuduh perasan la pulak.. ^^").

Uh gambar anak sapalah yang jadi mangsa saya ni.. Tapi serious comel gile tahap super saiya kan..??
Sehingga post ini ditulis, design blog ini blom finalize lagi. Ada sikit lagi benda-benda yang saya nak touch-up, supaya blog ini nampak lebih seronok dan mengujakan untuk dibaca. Harapnya begitulah..


Apa-apa pun, saya harap anda semua suka dan boleh terima dengan penampilan baru blog ini! Sila jangan malu-malu segan-segan bagi pandangan dan kritikan untuk penambahbaikan. Sebarang cadangan amatlah dialu-alukan.. ;)


Ceria-ceria selalu! Cheerios~


-gabbana-

2 Caci Maki Puji Muji:

Anonymous 05/10/2010, 16:57  

salam. boleh la. cuma kenapa tulisan lebih kecil dari yang sebelum ini? (post-post di bawah)

tak apalah yang penting isi mesti kekal menarik! :)

Inche gabbana 05/10/2010, 17:07  

btol-btol, saya pon perasan tulisan jadi lagi kecik.. tapi bila jadikan font dai besar, nanti besar sgt la pulak.. -___-" haih..

pape pon terima kasih atas komen yg membina. sgt menghargainya..! ;)

p/s: cepatnya komen! saya suka...! ^^

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP