2 October 2010

gabbana..?

Perlukah saya terus menerus bertopengkan Inche gabbana? Atau sudah tiba masanya saya buka topeng ini dan menulis menggunakan identiti sebenar..?

Saya tahu ramai juga antara anda yang mengenali siapa di sebalik Inche gabbana, tapi saya masih berselindung di sebaliknya. Perlukah saya keluar daripada kepompong ini dan menghebahkan kepada umum yang ini adalah blog saya..? Saya tahu ramai juga yang pelik dan hairan kenapa saya mahu terus menulis tanpa mendedahkan identiti sebenar. Perasan Batman la tu...

Hhhhmmm....

Tapi saya sayangkan Inche gabbana dan sangat selesa bekerja dengannya...

Apa kata anda..?


-gabbana ;)-

8 Caci Maki Puji Muji:

N 05/10/2010, 21:59  

inche gabbana, sila beritahu identiti sebenar anda. saya mohon. tapi kalau dgn mendedahkan identiti anda, boleh membawa kepada serangan pengganas, tak apalah. simpan aja rahsia tu utk diri sendiri :)

Inche gabbana 05/10/2010, 22:36  

woah... cik N btol tak tau siapa dia inche gabbana ke...? uhhhm...

takpe, nnt tiba masa yg sesuai inche gabbana akan dedahkan..! sehingga itu, bykkan bersabar ye..! ;) hihi..

Anonymous 06/10/2010, 10:29  

bagi pendapat saya....saya x kisah pon kalau inhce gabbana nak kekal dgn title "inche gabbana"...~~
tapi kengkadang nak tau jugak tulisan sape la yg saya tgh bace ni~~~huhuhu
~SN~

Inche gabbana 06/10/2010, 10:59  

hihih.. kalau camtu saya kekalkan je la nama inche gabbana. ;)

kalau nasib cik SN baik, IAllah nnt jumpalah kat memana identiti sebenar Inche gabbana.. ^^

Anonymous 22/10/2010, 06:37  

saya lebih suka incek gabanna rahsiakan identiti.

Inche gabbana 22/10/2010, 08:37  

haha.. gabbana la. tapi comel juga gabanna. mcm gaban la pulak.. hehe..

ok, terima kasih! saya akan! ;)

miaw miaw 16/10/2011, 15:17  

sila jgn dedahkn indentiti inche sekarang.peliss.sebarang siri pengeboman berani mati tidak akan ditanggung jika anda membongkarnya!
p/s: nanti2 je la bongkar.bila saya dah abes baca semua post anda.hoho

saya. 28/01/2012, 03:49  

inche gabbana, kalo boleh sila la jangan mendedahkan identiti anda even ditakdirkan anda mempublish buku....peellliiiiis??? walaupun ramai yang nak tau, but i think better keep it secret.macam sorg penulis buku ni, Hlovate. smpi skang kot dia sy gagal menjejaki siapakah beliau, hatta jantina sekali pun! untuk kes inche gabbana, perkataan "INCHE" tu sah2 la sy tau anda lelaki. ;p
yg dah tau tu takpe la.. moga hati2 anda dan pembaca lebih terjaga.(harap2nye lah..)

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP