5 October 2010

Sila VOTE

Salaam dan selamat sejahtera kawan-kawan, pembaca budiman, kakak-kakak, abang-abang, nenek-nenek dan atok-atok sekalian. ;)

Kalau anda seorang yang sensitip, pasti anda perasan yang blog ini sedang giat direnovasi. Klik petang tadi, background post hitam. Tiba-tiba klik lepas Maghrib, dah jadi putih pulak. Blog header punya gambar pun dah berkali-kali tukar. Hehehe.. ^^"

Ni semua anda punya pasal. Ye anda. Ye... Andalah! Yang sedang membaca ni! Hihihi.. Sebab saya nak beri yang terbaik pada anda semua! Sebab tu la struggle nak hias bagai blog ni... Supaya anda lebih selesa, seronok dan teruja untuk membaca blog ini! Comel kan..? ;p

Ok, sekarang ni saya nak mintak tolong anda semua, walaupun saya tahu tak ramai yang betul-betul baca blog ini. Tapi saya pasti pasti ada beberapa daripada anda yang sentiasa mengikuti perkembangan blog ini. Jutaan terima kasih daun keladi diucapkan! =) Dan orang-orang seperti andalah yang saya mahukan pertolongan, sebab saya menghargai komitmen anda!

Ok camni.. Saya dah pening kepala nak pilih gambar header yang terbhoek untuk blog ini. Gambar yang sedia ada dah ok, tapi masih belum memuaskan hati. So di bawah adalah beberapa gambar yang saya cilok daripada Inche Google. Saya nak minta anda tolong vote gambar manakah yang paling menarik terbaik dia memang debom! untuk dijadikan gambar blog header yang terbaru! Dan if possible, sila sertakan sekali kenapa anda memilih gambar tersebut. Ok..? Ok! Anda semua memang the best...! Hihihi.. ;) 

Dan sebagai tanda penghargaan saya, gambar yang paling banyak vote (walaupun 1 je... huhu.. ^_^") akan dijadikan gambar blog header untuk suatu tempoh tertentu. Amacam? Menarik kan..? 

So calon-calonnya... (not in order of personal preference)

1) Saya suka warna hijau dia... Dan pokok!
2) Ni pun menarik.. Tapi macam agak menyilaukan mata.. Silat matahari! ;p

3) Yang ni ala-ala formal dan profesional.

4) No komen. Tapi saya suka! ;)

5) Simple, tapi ada sesuatu yang menarik pasal gambar ni.. Sangat abstrak!

6) Smart kan..? Sangat suka adunan kaler oren dan kuningnya!
So macam mana..? Susahkan nak buat pilihan..? Haih..

Pape pon, silalah undi dengan penuh tulus dan ikhlas. Undi rosak dan undi hantu sama sekali tidak akan diterima.

Sekian, ucapan terima kasih saya dahulukan.. ;)

You guys rock!

-gabbana-

12 Caci Maki Puji Muji:

.Si kEmunCuP. 06/10/2010, 00:08  

no.5 or no.6
:)

N 06/10/2010, 01:08  

saya akan gembira jika anda memilih nombor 6. yang no. 6 itu adalah pilihan saya - memandangkan saya seorang yg sentimental, jadi gambar no. 6 itu yang saya nampak dulu. tapi saya akan lebih gembira jika inche gabbana memilih no. 6 atas pilihan inche sendiri. sama juga dgn gambar2 yg lain. pilihan sendiri lebih menyenangkan :)

Anonymous 06/10/2010, 07:30  

no 4 or 6...sbb nyer chantek,tak dull,xboring,berseri2.heehee

Inche gabbana 06/10/2010, 08:31  

saya pon personally suka 4 dan 6. 1 pon ok. ;)

terima kasih sume. amat menghargainya...! ^^

ghuraba' 06/10/2010, 08:44  

salam...
no 1 jd pilihan saya;)
sgt suke dgn arah tuju kite yg satu,xde belok2..sbb kite bekerja didunia hnya untuk syurga yg kekal abadi

harap dpt membantu

Anonymous 06/10/2010, 10:32  

paling suke no. 6...tp no. 1 pon not bad~~
~SN~

Inche gabbana 06/10/2010, 10:55  

Ok terima kasih ghuraba' dan SN. amat menghargainya! ;)

for the time being, saya pakai gambar header lama.. ;)

p/s: eh ghuraba', lama dah tak visit blog saya kan...? =)

ghuraba' 06/10/2010, 18:37  

aseef inchek gabbana...
baru berpeluang visit blog ni kerana disibukkan sgt dgn urusan2 lain..teruskan menulis dari hati dan moga dgn tulisan2 inchek gabbana dpt membasahkan hati dan yg paling penting menyampaikan fikrah kpd mereka di luar sana..:)

faris 06/10/2010, 19:01  

no 6 .....! :)

Inche gabbana 07/10/2010, 07:48  

terima kasih sume! tak sangka response yg diterima agak positif! hihi..

so memandangkan gambar no. 6 plg byk undian, mulai hari ini ia akan dijadikan sbg gambar header blog ini..! ;)

thanx guys!

Anonymous 07/10/2010, 08:01  

sokong no 1. oh pokok dan hijau. warna alam yg memikat hati. alam yg bertasbih pada Allah Sang Pencipta:)

Inche gabbana 07/10/2010, 08:54  

pas bosan guna no. 6 ni, nnt guna no. 1 pulak...! ;)

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP