24 December 2011

Pertandingan Video Osem APG '11: Hasil Titik Peluh Terakhir

Alhamdulillah, akhirnya kita sampai juga kepada sesi tayangan terakhir Pertandingan Video Osem APG '11. Esok, pusat-pusat mengundi akan mula dibuka. Pastikan anda membawa kad pengenalan yang sah dan tidak merosakkan undi apatah lagi menjadi pengundi hantu okayh..?? Wahahaha..

Semenjak pertandingan ini dilancarkan pada awal November yang lepas, telah banyak yang saya pelajari. Banyak respon-respon positf yang saya terima. Dan yang paling saya tidak jangkakan, adalah sambutan luar biasa yang saya terima daripada pertandingan ini! Masha-Allah.. Saya begitu terkesan dengan video-video yang dihantar. Saya yakin, ramai juga yang tersentuh dengan sentuhan-sentuhan ikhlas tarbiyah melalui video-video yang ditayangkan! Betul kan..?

Benarlah, hidayah itu milik Allah. Hidayah itu boleh didapati di mana-man sekiranya kita bersungguh-sungguh mencarinya. Dan yang paling penting, Allah akan kurniakan nikmat hidayah ini kepada sesiapa yang Dia kehendaki dengan cara-cara yang kadang-kadang paling tidak kita sangkakan!

Baiklah, sila jangan beri peluang saya untuk membebel panjang. Ini bukan platform untuk saya berpidato atau berbahas walaupon ini adalah kawasan persendirian. Ini adalah masa untuk anda menikmati hasil-hasil titik peluh terakhir para tukang video yang sumpah osemmness itu...!

Oh sebelum saya terlupa, saya akan sediakan satu tab khas nanti untuk anda menonton semua-semua video yang telah dihantar yang akan dikelaskan mengikut tema. Mudahlah nanti untuk anda memuat turun video-video untuk mula digunakan di dalam konferens-konferens riang anda nanti! Senyum lebar.

Selamat!

***

Tukang Buat Video: Ukhuwwah fillah
Nama Video: Nadhirah Mohd Khairudin & Nur Hidayah Mohd Faudzi
Tema: Ukhuwwah Fillah Mata Bersinar-sinar
Sinopsis: Ada 3 orang kawan yang OSEM, selalu bersama-sama. Kemudian, 2 orang kawan ni makin lama makin jauh dari sahabat dia yang lagi sorang. Lama kelamaan,yang sorang ni tertanya-tanya dan makin la jauh dari 2 orang ni. Rupa-rupanya kawan dia yang 2 orang ni nak buat suprise dekat dia.




Tukang Buat Video: Wan Izreen
Nama Video: Syahadatul Haq
Tema: Syahadatul Haq
Sinopsis: Agak-agak la kalau kawan kite TAK INGATKAN kite pasal 'EXAM AKHIRAT', kite marah x kat akhirat nanti? Masa tu depan Allah SWT. Kawan kite pass dengan bergayanya dalam EXAM AKHIRAT.. Tapi kite...? Dan ye! Video ini menganalogikan penyaksian terhadap syahadah KITA.



Tukang Buat Video: Abu Ubaidah Amir
Nama Video: Kekasih Halal
Tema: Babai Jahiliyyah (?)
Sinopsis: -

 *** 

Baiklah! Anda semua sedia untuk mengundi...??

Tuan-tuan dan Puan-Puan, sila hidupkan enjin anda sekarang juga! Yeeehhaaa!

-gabbana-

Ada mana-mana penyertaan yang saya tertinggal..? Jika ada, sila email kepada saya. Juga sebarang bantahan atau kritikan, sila hantar email atau komen di bawah ini. Mohon maaf untuk sebarang kekhilafan!

3 Caci Maki Puji Muji:

juju_hena 24/12/2011, 10:17  

ada kriteria nk undi cmner x?

Nuruddin Azri 24/12/2011, 10:35  
This comment has been removed by the author.
Nuruddin Azri 24/12/2011, 10:39  
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP