27 January 2011

Maaf, Inche gabbana Juga Adalah Seorang Insan Biasa

Bukan, saya bukan hendak meminta maaf kerana telah melakukan suatu kesalahan besar yang membolehkan saya ditangkap dan seterusnya dihumban ke dalam penjara kemudian dijatuhkan hukuman gantung sampai mati. Eh.

Sungguh liar imaginasi di situ.

Saya cuma hendak memberitahu anda sesuatu yang saya kira amat penting dan signifikan, supaya anda semua tidak merusuh dan mencampakkan tomato dan telur busuk kepada Duta Besar Malaysia ke Republik Rakyat Congo. Wahaha..

Begini. Ada kemungkinan besar saya tidak dapat bersiaran selama satu minggu lamanya atas sebab-sebab tertentu yang tidak dapat saya kongsikan di sini kerana khuatir akan membocorkan rahsia kerajaan Papua New Guinea.

Tetapi ada juga kemungkinan yang saya masih dapat bersiaran, tetapi tidaklah pada frekuensi normal siaran saya yang biasa. Insha-Allah, selepas raya Cina Kong He Kong He Fatt Choi! saya akan dapat bersiaran seperti sedia kala.

Jadi sila maafkan saya sekiranya sepanjang ketiadaan saya nanti, anda dihidapi demam panas kus-kus atau pon insomnia tak boleh tidur berpeluh-peluh atau alergik gatal-gatal hidung dan kulit dek kerana tak dapat menatapi karya-karya terbaru Inche gabbana. Hihihih...

Apa-apa pon, janganlah merindui saya sehingga makan tak kenyang, mandi tak basah dan pakai kasut dua-dua belah yang sama..! Wahahaha.. ;)

Doakan agar semuanya berjalan lancar, biidznillah. Sehingga itu, teruskan setia membaca belog Angel Wears Gucci ini yea...?? Terima kasih semua!

Ciao cincau..!

Roger and Out..!

Cheers...!

(Bila nak abes ni daa.... -____-")

Wassalam...!

-gabbana- 
 

12 Caci Maki Puji Muji:

Anonymous 27/01/2011, 15:38  

encik nak ke mana?bawa diri eh? ke mengurus perkahwinan?

meowwmania 27/01/2011, 16:11  

eh gatal pulak hidung nih hihihi...

Ikmal Nordin 27/01/2011, 17:16  

hoho inche gabbana ni mmg nk kna! *smbil membuat senyuman sinis*

Mohammad Aiman 27/01/2011, 19:04  

eleh.. xkisahla.
pegi jauh2 nun.. haha

Anonymous 28/01/2011, 23:32  

semalam kan, saya dapat information,
inche gabbana eksaited sangat2 jupe ust jali baru ni..
(comment tak de kaitan dgn post eh?
wateva :P)

Anonymous 29/01/2011, 02:30  

ust jali tu urus orng kahwin ke??
hohohoho

gabbana 30/01/2011, 04:14  

enonimus I dan III: anda igt idop saya ni hanya memikirkan ntok berkahwin ke...? -____-"

tolonglah, dah nak bernanah telinga (dan mata) ditanya soalan yg sama berulang kali...

gabbana 30/01/2011, 04:14  

meowwmania: hahaha.. thts cute..! ^^

gabbana 30/01/2011, 04:15  

ikmal: akhirnya kita dapat bertemu jua.. ;)

gabbana 30/01/2011, 04:15  

aiman: ececece, ye ke tak kisah ni...? pdhal tgh merana kan sbb takde hapdet terbaru dr inche gabbana...? hihihi.. ;)

gabbana 30/01/2011, 04:16  

enonimus II: of koz la eksaited...! ustaz jali kowt...??? ;)))

xpe, komen anda sgt best...!

Anonymous 31/01/2011, 17:08  

ts hassan merican bdk mc dulu tu ...bdk star sapa yg hebat2?..jarang dengar je

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP