20 June 2009

Penyakit Summer

Ni la penyakit time cuti summer; malas nak update blog. Huhu.. Tak tau la kenapa. But the main reason is justified; internet kat rumah memang lembap macam siput. Memang tensen abes ah. Sambil-sambil tunggu nak loading tu, macam-macam boleh buat. Menjahit, memasak, kemas rumah, basuh baju, gergaji pokok... Hehehe..

Tapi btol, tak tipu. Internet memang lembap yang sangat sangat mengecewakan tu. Bila aku komplen kat papa ngan mama aku, their anwer sempoi je, "Tapi still boleh guna kan...?" Haish.. Nak buat camne, bukan aku yang bayar bil... Hihihi...

Pape pon, bersyukur sangat sebab dah selamat sampai di KL pagi Khamis ari tu. Alhamdulillah. Aku naik Singapore Airlines (SIA) dan puas hati sangat dengan service diorang. Tercapai hajat aku nak naik A380. Memang spacious n selesa gle ah...! ;) Bila sampai kat Changi Airport, tiket aku ke KL ditukar sebab dah tak sempat nak kejar the next flight. Aku ok je, sebab aku amik peluang tu nak round n jalan-jalan kat airport tue, which is famous for the hang-out spot ntok para remaja Singapore.. Macam kesian kan kat diorang...? Ada ke melepak kat airport. Deprive gle ah! hehe..

Tapi, bile aku dah round-round, baru le aku paham, kenapa diorang puja sangat Changi Airport tu. Sebab memang mantap pon! Besar, selesa sangat, banyak gile kedai-kedai yang menarik. adas tempat charge phone for free. Internet with PC pon free, tak macam kat Heathrow. Siap ada tempat urut kaki OSIM yang completely free of charge lagi..! No wonder Changi has been voted as the best airport berkali-kali... Tak hairan bin ajaib ah.

Cuti ni pon banyak je program dan aktiviti yang aku dah plan nak buat. So hopefully jadi la, Insha-Allah. Takde la buang masa kat rumah. Kalau dok rumah, alamatnya membuta je la memanjang.. Astaghfirullah.

Ok, cukuplah aku membebel untuk sekarang ni. Hopefully I'll update this blog more often. Tak best ah post sekali seminggu je. Oh, I might be finishing 'Akhi' in the nearest future. Have also been wanting to comment and write on the current ruckus yang tengah hangat kat STAR. Tapi tengok ah camne. Kalau internet lembap, darah mendidih, susah sket ah.. Hehe..

Til then! Take care all and hope to write again soon!

"Bekerja untuk agama, berlumba untuk ke sorga..!" ;)

-gabbana-

1 Caci Maki Puji Muji:

Ahmad Zharif Ahmad Zahir 26/06/2009, 17:07  

owh you took SIA jugak? tell me tell me about the flight, was it very very nice? or its just another hype about this extravagant aircraft?? can you actually go out from the transit area eh?, uh owh uh owh, im planning to have a very short date in the aiport...tell me tell me

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP